Termeni și condiții generale

Articolul 1: Generalități

Termenii și condițiile generale determină condițiile de utilizare ale magazinului online www.youthier.com (în continuare: magazin online) din Slovenia, administrat de compania Youthier S.R.L., vânzare a produselor cosmetice, Lahomno, 3270 Provincia  Laško, cod de identificare fiscală: 94645035 (în continuare: furnizorul), adresa de e-mail: hello@youthier.com. Termenii și condițiile generale ale magazinului online sunt compilate în conformitate cu legislația slovenă aplicabilă. Această legislație este utilizată pentru interpretarea și executarea contractelor individuale efectuate între furnizor și utilizatorul sau cumpărătorul din magazinului online. Utilizatorul magazinului online este o persoană fizică și / sau juridică care interacționează cu magazinul online și are dreptul de a cumpăra (în continuare: utilizatorul). Clientul este o persoană fizică și / sau juridică care face o achiziție în magazinul online (în continuare: clientul). Furnizorul se angajează să pună la disponibilitatea tuturor utilizatorilor și clienților săi următoarele informații:
  • identitatea societății (numele societății și sediul social, numărul fiscal),
  • detaliile de contact care permit utilizatorului să comunice rapid și eficient (adresa de e-mail și numărul de telefon),
  • caracteristicile esențiale ale bunurilor sau serviciilor (inclusiv servicii și garanții post-vânzare, documente, instrucțiuni etc.),
  • condițiile de livrare ale produsului sau executarea serviciului (metodă, loc, termen și costuri de livrare),
  • prețuri clare și stabilite fără ambiguitate din care sunt evidențiate sau care includ deja taxele și costuri de livrare,
  • metoda de plată pentru produse sau serviciu,
  • termenele în care este încă posibilă retragerea din contract și condițiile de retragere; pe lângă acestea, dacă și cât îl costă pe client să returneze produsul,
  • o descriere a procedurii de reclamație, ce include detalii despre persoana de contact sau serviciul pentru clienți.

AArticolul 2: Procedura de cumpărare

Magazinul online permite achiziționarea produselor cosmetice de la distanță. Pentru a achiziționa un produs Youthier personalizat, utilizatorul trebuie mai întâi să completeze un chestionar ce se accesează odată apăsat butonul „Personalizează acum” sau „Fă testul”. Atunci când un utilizator completează un chestionar cu date despre pielea sa și stilul său de viață, software-ul creează o formulă bazată pe răspunsurile acestuia pentru un produs personalizat, care este complet adaptat utilizatorului. Pentru a achiziționa un produs personalizat, se apasă butonul „Comandă” și se selectează cantitatea. Când cumpărați un produs personalizat, puteți alege și o cremă de față pentru a cumpăra. Magazinul online vă va îndruma către ultimul pas în care adăugați informațiile dvs. personale, precum prenumele, prenumele, adresa, adresa de e-mail și numărul de telefon. Utilizatorii care fac o achiziție în magazinul online pentru prima dată vor primi o parolă generată automat la adresa de e-mail după plasarea comenzii, care vă va permite să accesați de fiecare dată contul dvs. de utilizator de pe site. Utilizatorii deja înregistrați se pot conecta la contul de utilizator cu un e-mail și o parolă pentru a plasa o comandă. După înregistrare sau autentificare, selectați metoda de plată. Dacă aveți un cupon pentru o campanie specială (reducere etc.), introduceți-l în locul „Cod cupon” și apăsați butonul „Utilizează cuponul”. Acest lucru va activa cuponul pentru campania specială ]n cadrul comenzii selectate. După ce ați încheiat procesul de selectare a cumpărăturilor, apăsați butonul „Cumpără acum”. Prin apăsarea butonului „Cumpără”, clientul este obligat să își achite toate obligațiile care decurg din comanda sa. După confirmarea comenzii, clientul va primi un mesaj electronic pe adresa de e-mail facilitată în prealabil confirmând comanda de către furnizor. Contractul de cumpărare între furnizor și cumpărător intră în vigoare atunci când achiziția este confirmată atât de cumpărător cât și de către ofertant. Contractul de cumpărare este semnat în limba engleză. Contractul de cumpărare este stocat în formă electronică pe serverul furnizorului. Clientul are acces la contractul de cumpărare în orice moment, prin conectarea la contul său de utilizator („Contul meu”).

Articolul 3: Prețuri

Toate prețurile sunt în euro (EUR) și includ TVA, cu excepția cazului în care site-ul web prevede în mod explicit altfel. Prețurile stabilite în magazinul online la momentul cumpărării sunt obligatorii pentru ambele părți, atât pentru cumpărător, cât și pentru furnizor, și nu se pot modifica. În cazul unei schimbări de preț a produselor după achiziționarea de către cumpărător, furnizorul nu este obligat să plătească cumpărătorului diferența de preț. Datorită naturii activității magazinului online, conținutul magazinului online poate fi actualizat frecvent. În ciuda eforturilor furnizorului de a furniza date exacte și în timp util, nu este exclusă posibilitatea unor date inexacte. În cazul unei modificări a prețului sau a disponibilității produsului în timpul procesării comenzii, fie contractul de cumpărare este reziliat prin lege (ex lege), cu o notificare a cumpărătorului în prealabil, fie prețul produsului este ajustat cu acordul a cumpărătorului. Prețurile sunt valabile în cazul plății prin anumite metode de plată.

Articolul 4: Modalități de plată

Produsele comandate pot fi achitate în numerar la livrare, prin sistemul de plăți PayPal, cu carduri de credit Mastercard și Visa și cu card de debit Maestro.

Articolul 5: Livrare

Livrarea se face la adresa specificată de client la momentul efectuarii comenzii. Condițiile de livrare sunt stabilite în magazinul online. Cumpărătorul este obligat să plătească taxele poștale specificate în procedura de comandă, cu excepția cazului în care magazinul online afirmă că taxele poștale, atunci când comandați peste o anumită sumă, sunt gratuite. Încercăm să vă trimitem comenzile cât mai repede posibil. Deoarece produsele marca Youthier sunt realizate pe bază de personalizare și sunt proaspăt pregătite doar pentru dumneavoastră, ne rezervăm dreptul de a expedia produsele în termen de cel mult cinci zile lucrătoare de la plasarea comenzii. Produsele comandate vor fi livrate pe teritoriul României prin intermediul serviciului de logistică GLS, de obicei în următoarea zi lucrătoare după preluarea de către serviciul de logistică. Clienții vor putea alege ca produsele comandate să fie livrate la domiciliu sau la unul dintre magazinele GLS Package la alegere și în conformitate cu acordul cu serviciul de curierat. GLS livrează pachete de luni până vineri. Veți fi informat despre livrare, împreună cu codul de urmărire a expediției, prin e-mail, la adresa pe care ați furnizat-o în prealabil la plasarea comenzii. Dacă pachetul este trimis de furnizor la timp, furnizorul nu se face responsabil pentru întârzierea livrării de către serviciul de livrare GLS. Dacă pachetul livrat sau produsul de la interior este deteriorat fizic la livrare, dacă conținutul pachetului lipsește sau există semne vizibile de deschidere a pachetului, cumpărătorul trebuie să inițieze o procedură de reclamație către serviciul de livrare sau să notifice furnizorul în termen de 8 zile de la primire. Furnizorul, în colaborare cu serviciul de livrare, se va asigura că reclamația este soluționată în cel mai scurt timp. Dacă cumpărătorul furnizează o adresă greșită și expedierea trebuie returnată furnizorului, costul returnării coletului este suportat de către cumpărător. Costul livrării în Slovenia este de 3,90 EUR, cu excepția cazului în care magazinul online precizează că serviciile poștale pentru comenzi ce depășesc o anumită sumă sunt gratuite..

Articolul 6: Protecția consumatorului

Un consumator este o persoană fizică sau un individ care achiziționează și folosește un produs în scopuri care se află în afara activității sale profesionale sau lucrative.

Articolul 7: Retragerea din contract și garanția de satisfacție

În conformitate cu articolul 43 din Legea privind protecția consumatorilor (Uradni list RS, št. 98/04, 114/06, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14 în 19/15), consumatorul (cumpărătorul) are dreptul de a notifica vânzătorul (furnizorul), în termen de 14 zile de la primirea produselor comandate, că se retrage din contract, fără a fi obligat să precizeze motivul deciziei sale. Termenul începe să curgă la o zi de la data primirii produselor comandate. Cumpărătorul trebuie să returneze produsele achiziționate, indiferent dacă acestea au fost deja folosite parțial. La primirea bunurilor, furnizorul returnează toate plățile efectuate către cumpărător, în conformitate cu legea. Singurul cost suportat de cumpărător în legătură cu retragerea din comandă este costul direct al returnării bunurilor. Retragerea din contract este notificată de cumpărător la adresa de e-mail a furnizorului: hello@youthier.com

Articolul 8: Reclamații și returnări de produse

În cazul în care apare o eroare sau o deteriorare la livrarea produselor sau dacă produsele livrate diferă de produsele comandate (se livrează produs greșit), cumpărătorul trebuie să contacteze furnizorul prin formularul de contact corespunzător sau la adresa de e-mail a furnizorului: hello@Youthier.com. Furnizorul va înlocui gratuit produsele livrate incorect cu cele corespunzătoare. Furnizorul acoperă, de asemenea, costurile de returnare a bunurilor livrate inițial incorect. Produsele necorespunzătoare pot fi returnate numai în ambalaje nedeschise. În cazul în care produsele livrate nu îndeplinesc caracteristicile și specificațiile produselor comandate (se livrează produse defecte), cumpărătorul trebuie să anunțe furnizorul în termen de opt zile de la data primirii produsului. În cazul în care defectul nu a putut fi observat în timpul inspecției normale a produsului (defectele sunt ascunse), cumpărătorul trebuie să notifice furnizorului acest defect în termen de două luni de la ziua în care a observat defectul. Furnizorul nu este responsabil pentru erorile care apar mai târziu de doi ani de la data livrării produsului. Clientul care notifică furnizorul despre nereguli legate de livrarea produsul în timp util și conform procedurii corecte, are dreptul să solicite furnizorului să remedieze defectul produsului, să returneze o parte din plată proporțională cu defectul, să înlocuiască produsul sau să returneze suma totală a achiziției.

Articolul 9: Garanția de rambursare a prețului de achiziție în decurs de 30 de zile

Dacă clientul nu este mulțumit de produsul comandat din magazinul online, Youthier recomandăm întreruperea utilizării. Clientul trebuie să informeze furnizorul despre nemulțumirea față de produsul comandat imediat atunci când aceasta apare și să-l informeze cu privire la motivul nemulțumirii sale. Această notificare, împreună cu datele sale de contact și informațiile despre returnarea banilor, este trimisă de către cumpărător la adresa de e-mail a furnizorului: hello@youthier.com . La notificarea furnizorului, cumpărătorul trebuie să returneze produs în cauză în termen de 30 de zile de la data primirii produsului comandat, iar ofertantul rambursează cumpărătorului suma prețului de achiziție al produsului returnat, exceptând suma aferentă taxelor de livrare, către cont din care s-a făcut inițial tranzacția, în termen de 14 zile de la data primirii. Cumpărătorul va suporta costul returnării produsului.

Articolul 10: Program de beneficii „Dai 5 euro, câștigi 5 euro”

Furnizorul se angajează să recompenseze fiecare cumpărător de produse de pe site cu posibilitatea de a participa la un program de beneficii speciale „Dai 5 euro, câștigi 5 euro”. După efectuarea unei achiziții pe site, clientul primește o confirmare a comenzii pe următoarea pagină afișată și prin e-mail. Prin ambele canale, clientul are ocazia să ofere prietenilor lor un cupon în valoare de 5 EUR atunci când aceștia cumpără produsele cosmetice Youthier. Prin simpla introducere a numelui și a adresei de e-mail ale unui prieten și apăsarea butonului „Trimiteți cuponul”, prietenul va primi un e-mail ce va conține un cod de reducere de 5 EUR pe care îl va putea folosi atunci când face o achiziție viitoare pe site. Pentru fiecare prieten care decide să cumpere pe baza cuponului, expeditorul cuponului primește și el un cupon în valoare de 5 EUR, care poate fi utilizat pentru o achiziție viitoare pe site-ul web al furnizorului.

Articolul 11: Abonamentul lunar pentru serul personalizat Youthier

Furnizorul oferă clienților săi un abonament lunar la serul personalizat Youthier, prin care furnizorul se angajează să trimită clientului un ser personalizat (în continuare: produsul) la un interval selectat de către client, de 30 sau 60 de zile, iar produsul va fi taxat clientului 3 cu câteva zile înainte de expediere. Abonamentul lunar începe în ziua achiziționării primului produs și selectarea abonamentului lunar pentru produs. Clientul poate schimba sau rezilia abonamentul lunar din contul său de utilizator de pe site-ul web al furnizorului sau prin adresa de e-mail a furnizorului: hello@youthier.com, dar nu mai târziu de 4 zile lucrătoare înainte de următoarea dată stabilită în prealabil pentru livrarea produsului. Odată ce clientul selectează un abonament lunar pentru produs și primește confirmarea comenzii pe adresa sa de e-mail, se consideră că astfel se încheie un contract între client și furnizor pentru o comandă lunară recurentă până la anulare. Astfel, clientul este obligat să plătească în mod regulat un abonament lunar pentru produs pe toată durata abonamentului. Furnizorul va percepe clientului o sumă pentru produs, în fiecare lună, prin metoda de plată aleasă în prealabil de client (card de credit, PayPal sau ramburs), după cum cum este specificat pe site-ul web al furnizorului în momentul încheierii abonamentului lunar. Furnizorul va stoca detaliile de plată ale clientului pentru a percepe automat un taxa aferentă unui abonament lunar. Toate datele despre clienți legate de plată sunt protejate, iar furnizorul este singura entitate care poate prelucra aceste date. Clientul poate înceta abonamentul lunar din contul său de utilizator făcând clic pe butonul „Anulare abonament” sau trimițând un mesaj la adresa de e-mail a furnizorului: hello@youthier.com. Dacă clientul încetează abonamentul lunar, abonamentul lunar pentru produs se încheie până când clientul activează din nou abonamentul lunar făcând clic pe butonul „Reînnoiește abonamentul” sau trimițând un mesaj la adresa de e-mail a furnizorului: hello@youthier.com.

Articolul 12: Protecția datelor cu caracter personal

Furnizorul asigură protecția datelor personale ale clientului în conformitate cu legislația privind protecția consumatorilor. În acest fel, furnizorul se angajează să ofere utilizatorilor și clienților website-ului protecție permanentă a datelor cu caracter personal. Prin înregistrarea în magazinul online, clientul este de acord ca furnizorul să stochează datele personale și le utilizează exclusiv în scopul comenzii și alte comunicări necesare. Clientul este și el responsabil pentru protecția datelor sale personale. Colectarea datelor cu caracter personal se află sub controlul furnizorului. Furnizorul este singura entitate care poate procesa aceste date. Utilizatorul sau cumpărătorul poate să acceseze în orice moment Politica de protecție a datelor personale a furnizorului.

Articolul 13: Răspunderea

Furnizorul operează în conformitate cu legislația aplicabilă din Slovenia și în Uniunea Europeană și protejează utilizatorul sau clientul în orice moment. Furnizorul este obligat să furnizeze imagini, instrucțiuni și o descriere a produselor în magazinul online. Imaginile și materialele textuale pot fi utilizate numai în scop informativ. Clientul este obligat să citească instrucțiunile care vin împreună cu produsul și să le urmeze înainte de utilizare. Furnizorul nu este responsabil pentru perturbările sau întreruperile serviciului dacă acestea sunt din cauza clientului (de exemplu, viruși informatici) sau a infrastructurii pentru funcționarea magazinului online (de exemplu, lipsa de funcționare a conexiunii la Internet). Furnizorul își rezervă dreptul de a modifica termenii și condițiile generale în orice moment și în orice mod, fără o notificare prealabilă și indiferent de motivul modificării. Noile condiții vor fi publicate într-un mod adecvat, în conformitate cu legislația slovenă. Noile condiții de afaceri nu se aplică contractelor de cumpărare existente și niciunui litigiu nerezolvat.

Articolul 14: Plângeri și litigii

În cazul unei dispute, furnizorul va depune toate eforturile pentru a rezolva disputa pe cale amiabilă. Orice reclamație poate fi trimisă furnizorului prin intermediul informațiilor de contact furnizate. Orice reclamație poate fi înaintată furnizorului în scris prin formularul de contact de pe site sau prin e-mail hello@youthier.com. Procedura de apel este confidențială. În cazul în care cumpărătorul și furnizorul nu pot soluționa litigiul pe cale amiabilă, instanța competentă să soluționeze litigiul este instanța competentă din Ljubljana, Slovenia.

Articolul 15: Drepturi de autor

Conținutul și tehnologia publicate pe website sunt proprietatea furnizorului și sunt protejate de Zakono o avtorski pravici (lista Uradni RS, št. 16/07, 68/08, 110/13). Toate părțile din codului programului, toate arhitectura și ingineria programului, grafica, imaginile, sunetul și alte elemente ale autorului, care, prin natura lor, nu trebuie marcate cu marca „autorului”, sunt considerate opere ale autorului. Întreaga structură este protejată ca o soluție de proiectare unitară. Orice copiere, formatare, imitare sau distribuție fără știrea furnizorului sunt interzise. Cumpărătorul, care a publicat conținut pe site-ul web al furnizorului, permite furnizorului și celorlalți utilizatori să vadă acest conținut, în cadrul categoriilor și în cadrul altor funcții din magazinul online, cum ar fi trimiterea de e-mailuri, redirecționarea prin interfețe, clasificarea pe alte site-uri, comentarea, reproducerea aceste materiale pentru uz necomercial sau personal, fără restricții.

Articolul 16: Cookie-uri

La fel ca majoritatea site-urilor interactive, magazinul online Youthier folosește cookie-uri, care au ca scop să ofere utilizatorului magazinului online o experiență de utilizare mai bună.

Articolul 17: Întrebări și răspunsuri frecvente

În cazul în care utilizatorul nu a găsit un răspuns adecvată la întrebările sale în termenii și condițiile generale ale furnizorului, este rugat și direcționat să acceseze categoria Întrebări frecvente (FAQ) de pe website-ul furnizorului.